Unturned 3.0 - Dyskusja polskiej społeczności

Status
Zamknięty.

esVo

Stary wyjadacz
Lipiec 20, 2014
239
114
58
24
Klan
Jednoosobowa Organizacja Narodów Zjednoczonych
Zauważyłem, że brakuje tematu do dyskusji o nadchodzącym patchu 3.0. Tutaj możecie wyrażać swoje opinie na temat informacji udzielanych przez Nelsona. Co wam się podoba, co nie przypadło wam do gustu itp.

Do tej pory pojawiło się 6 newsów związanych z tą aktualizacją.

Natomiast na wstępie mam dwa pytania do was:
  • Co sądzicie o zapowiedzianych zmianach zachowania zombie podczas pełni księżyca i jak według was miałoby to wyglądać ?
  • Pytanie Nelsona z ostatniej paczki informacji - Co myślicie o dodaniu specjalizacji w zawodzie każdej z postaci ?
 
  • Lubię to!
Reactions: Rafkos

Rosiak

Stary wyjadacz
Grafik
Lipiec 18, 2014
147
132
68
Poznań
esVo napisał:
  • Pytanie Nelsona z ostatniej paczki informacji - Co myślicie o dodaniu specjalizacji w zawodzie każdej z postaci ?
Jeśli będzie klasa "zabójca golasów", to mi się pomysł jak najbardziej podoba :p

A co do reszty, to się nie wypowiadam. Pożyjemy, zobaczymy.
 

thekonrad

Dobrze znany
Sierpień 6, 2014
144
39
43
Klan
na drzewie
Najbardziej oczekuję na edytor map oraz przebudowę ekwipunku. Co do klas - świetny pomysł, każda by się od siebie różniła na przykład:

- snajper/zwiadowca: mniejsza ilość punktów zdrowia/opancerzenia, lecz o wiele większa ilość dmg TYLKO przy używaniu TIMBERWOLF, reszta normalnie
- taktyk: na start dostaje mapę i lornetkę,
co do zabójcy golasów:
pałka policyjna, większy dmg z broni białych, wieksza ilość hp oraz opancerzenia, bardzo szybki. XD
Będzie jeszcze tak, że z Unturned jakieś RPG zrobią.
 
  • Lubię to!
Reactions: Rafkos i Sawic

esVo

Stary wyjadacz
Lipiec 20, 2014
239
114
58
24
Klan
Jednoosobowa Organizacja Narodów Zjednoczonych
@Up
Wydaje mi się, że Nelsonowi nie o to w zasadzie chodziło :p To co Ty wymieniłeś to klasy żołnierskie natomiast Nelson podał przykłady takie jak mechanik, lekarz czy kucharz. Tak mi się wydaje, że nie każdy w przeszłości był snajperem czy saperem z zawodu :p Dla mnie pomysł przedni o ile nie pójdzie w kierunku takim jak to podał @piczomagnes, a skupiać się będzie na normalnych, popularnych zawodach normalnego świata.

Co do zmiany zachowania zombie podczas pełni to jestem sceptycznie nastawiony ze względu na mało konkretów z tym związanych. Jeżeli zombie w pełni miałby zamienić się w wilki albo rzucać zaklęcia typu expecto patronum to jestem zdecydowanie na nie. Z resztą... jaki związek ma pełnia z zombie ?

(Trochę głupio się czuje odpowiadając na swoje pytania :D )
 

thekonrad

Dobrze znany
Sierpień 6, 2014
144
39
43
Klan
na drzewie
esVo napisał:
@Up
Wydaje mi się, że Nelsonowi nie o to w zasadzie chodziło :p To co Ty wymieniłeś to klasy żołnierskie natomiast Nelson podał przykłady takie jak mechanik, lekarz czy kucharz. Tak mi się wydaje, że nie każdy w przeszłości był snajperem czy saperem z zawodu :p Dla mnie pomysł przedni o ile nie pójdzie w kierunku takim jak to podał @piczomagnes, a skupiać się będzie na normalnych, popularnych zawodach normalnego świata.

Co do zmiany zachowania zombie podczas pełni to jestem sceptycznie nastawiony ze względu na mało konkretów z tym związanych. Jeżeli zombie w pełni miałby zamienić się w wilki albo rzucać zaklęcia typu expecto patronum to jestem zdecydowanie na nie. Z resztą... jaki związek ma pełnia z zombie ?

(Trochę głupio się czuje odpowiadając na swoje pytania :D )
Możnaby jednak zrobić system zawodów z awansami. Jeśli wybierasz np. leśnika możesz po zdobyciu danej ilości exp'a stać się zwiadowcą.

Natomiast jeśli chodzi o pełnię księżyca/noc:
wtedy zombie stawałyby się większe oraz mocniejsze, co troszkę utrudniłoby grę. :D
 

Jaszczur

Dobrze znany
Sierpień 5, 2014
111
54
43
Bydgoszcz
Nie jest powiedziane co sprawiło, że w świecie gry pojawiły się zombie i tym samym co na nie oddziałuje. W grach, filmach są różne teorie. Według mnie kiedy będzie pełnia zombie będzie bardziej agresywne, może będą ciągle się ruszać, będą wyczuwały graczy z większej odległości. Wprowadzenie poziomu świeżości jedzenia, wytrzymałości broni to bardzo dobre utrudnienie. A dzięki specjalizacji to uatrakcyjni to całą rozgrywkę, będziemy mogli lepiej podzielić się obowiązkami w grupie, ale musi tych zawodów trochę być przynajmniej około 6.
 

merdarion0

Dobrze znany
Sierpień 3, 2014
54
58
43
20
Głuchów, Rzeszów, Poland
www.facebook.com
Klan
ItsMeMotherfucker
Jeśli chodzi o ,,inne'' zachowanie się zombie w nocy, Nelson mógł zaczerpnąc inspiracje z serialu ,,The Walking Dead'' gdzie zombie w nocy lubią przemieszczac się większymi grupami ;p. Wyobraźcie sobie nagły najazd kilkudziesięciu (no może za dużo :D ) zombie na waszą bazę w najbardziej niespodziewanym momencie ;p Zombie mogły by też z daleka dostrzegac światło i kierowac się w jego stronę ;d

Przydałoby się natomiast coś co pozwalałoby nam odróżnic graczy przyjaznych i wrogich z większych odległości ;/ Teraz jak widzimy gracza nie wiemy czy będzie on do nas pozytywnie nastawiony i z reguły od razu dochodzi do wymiany ognia.
 

Rafkos

Szef Wszystkich Szefów
Lipiec 29, 2014
91
24
23
22
Forgotten Realms
rafkos.net
Klan
Space Monkey Mafia
Kawał dobrej roboty! Przypomina mi on trochę edytor map Warcrafta 3, choć nie jest może aż tak potężnym narzędziem na chwilę obecną, to sprawia wrażenie łatwego w obsłudze, co, jak wiadomo, wpłynie korzystnie na ilość i jakość prac. Wygląda na to, że wersja 3.0 będzie wielkim kamieniem milowym w dość krótkiej historii gry.
Czekam z niecierpliwością :)
 

esVo

Stary wyjadacz
Lipiec 20, 2014
239
114
58
24
Klan
Jednoosobowa Organizacja Narodów Zjednoczonych
Powstał już temat dotyczący wszelakich dyskusji o rzeczach wprowadzonych w aktualizacji 3.0 więc scalam do jednego.

#codotematu

W zasadzie tak powinien wyglądać edytor :D gorszej wersji się nie spodziewałem, ale i tak stwierdzam, że dobra robota Nelson ! Tylko teraz stawiałbym na wyścig z czasem bo może się okazać, że jakaś tam część obecnej społeczności znudzi się czytaniem o wielkich funkcjach patcha " 5.0 " i odleci.

Tak się zastanawiam czy interfejs edytora nie wskazuje na to, że będzie on dostępny dla rozszerzenia gold ? :p

Nowy model drzew ? Czy ja dawno nie grałem ?
 

jdksdj1916

Użytkownik
Sierpień 28, 2014
11
1
18
merdarion0 napisał:
Jeśli chodzi o ,,inne'' zachowanie się zombie w nocy, Nelson mógł zaczerpnąc inspiracje z serialu ,,The Walking Dead'' gdzie zombie w nocy lubią przemieszczac się większymi grupami ;p. Wyobraźcie sobie nagły najazd kilkudziesięciu (no może za dużo :D ) zombie na waszą bazę w najbardziej niespodziewanym momencie ;p Zombie mogły by też z daleka dostrzegac światło i kierowac się w jego stronę ;d

Przydałoby się natomiast coś co pozwalałoby nam odróżnic graczy przyjaznych i wrogich z większych odległości ;/ Teraz jak widzimy gracza nie wiemy czy będzie on do nas pozytywnie nastawiony i z reguły od razu dochodzi do wymiany ognia.
Pamiętaj też, że zombie w twd w nocy były trochę szybsze. Mówiono o tym w 1 odc. kiedy rick spotkał tego murzyna synem.
 

Jaszczur

Dobrze znany
Sierpień 5, 2014
111
54
43
Bydgoszcz
Jak już używasz skróconych nazw to użyj dużych liter. W pierwszym odcinku była mowa, że robią się bardziej aktywniejsze, a nie szybsze,
 

esVo

Stary wyjadacz
Lipiec 20, 2014
239
114
58
24
Klan
Jednoosobowa Organizacja Narodów Zjednoczonych
Gdyby ktoś szukał dostępu do archiwalnych streamów Nelsona z ostatnich dwóch dni to:

Skrót z dnia 07/09/2014

https://www.youtube.com/watch?v=YC7lDLyJc6w&list=UULQSadaCI3jkwtBTh3Z5TsQ

Całość z dnia 08/09/2014 (1h 31min)

https://www.youtube.com/watch?v=wdC_-kOJ1tQ
 

jdksdj1916

Użytkownik
Sierpień 28, 2014
11
1
18
Jaszczur napisał:
Jak już używasz skróconych nazw to użyj dużych liter. W pierwszym odcinku była mowa, że robią się bardziej aktywniejsze, a nie szybsze,
No, ale skoro są aktywniejsze to też szybsze logiczne
 

Rafkos

Szef Wszystkich Szefów
Lipiec 29, 2014
91
24
23
22
Forgotten Realms
rafkos.net
Klan
Space Monkey Mafia
Premiera testowego 3.0 coraz bliżej :) Osobiście jestem ciekaw w jaki sposób Nelson rozwiąże kwestię mapy. Jak wiadomo, przygotował on testową planszę i poświęcił na nią sporo czasu, mimo jej mikrych rozmiarów. Zapewne na pełną wersję 3.0 przyjdzie nam czekać jeszcze długo.
 
Status
Zamknięty.