Sprawy dotyczace policji

hylusek

Dobrze znany
Sierpień 21, 2018
23
9
38
19
Poland
Ogólnie to przydałoby się spowolnić te auta policyjne, pojazdy cywili nie są w stanie ich dogonić/uciec. Policja jest strasznym mustwinem, bronie mają tańsze, 3/4 interakcji zaczynają strzelaniem wiec nie daja czasu na reakcje, jeszcze jak sie zgraja i strzelaja w tym samym momencie to nie mamy szans. Kolejna sprawa to tasery ktore strzelaja jak kalach/scalar z adaptivem w miare na duzy dystans. Duzo razy juz wywalilo serwer wlasnie przez naduzywanie tasera. Zeby rozwiazac ten problem wystarczy zmienic mechanizm strzelania tasera zeby byl podobny np do timberki. Dzieki temu policja bedzie miala tylko jeden strzal na np 2/3 sekundy wiec nie bedzie czegos takiego ze wywala serwer lub ze policja strzela z tasera w jednego typa 15 razy na sekunde przez co chybienie jest malo prawdopodobne. Jesli chodzi o tasery to staja sie prawie tak denerwujace jak fenek. Przy okazji serwer bedzie troche bardziej realistyczny poniewaz irl tasery maja jednorazowy wklad.
 
  • Lubię to!
Reactions: Kroganin

mejdi

Stary wyjadacz
Policja RP
Sierpień 7, 2015
4209
4405
198
27
Klan
Konfederacja
Tasery powinny dostać upgrade i freezowac gracza na 30 sekund.Poniewaz na ekipie majoneza Teaser nie robi wrażenia ponieważ gdy zostana oni porażeni (kilka tysięcy volt) gdy mija efekt zaczyna znowu napierdalac do póki ktoś go nie zabije lub nie zrobi mu FD.Dlatego też na poprzedniej skardze Golec go od razu zabil.I nie dziwię mu się bo kilka razy już tak zostałem zabity więc też bym tak zrobił na jego miejscu.
Jeśli znerfisz taser jak w takim wypadku chcesz wejść do banku gdy siedzi w nim 5 skampionych osób prosto w drzwi?
 

Dead Schot

Stary wyjadacz
Lipiec 5, 2018
261
93
63
16
Poland
Tasery powinny dostać upgrade i freezowac gracza na 30 sekund.Poniewaz na ekipie majoneza Teaser nie robi wrażenia ponieważ gdy zostana oni porażeni (kilka tysięcy volt) gdy mija efekt zaczyna znowu napierdalac do póki ktoś go nie zabije lub nie zrobi mu FD.Dlatego też na poprzedniej skardze Golec go od razu zabil.I nie dziwię mu się bo kilka razy już tak zostałem zabity więc też bym tak zrobił na jego miejscu.
Jeśli znerfisz taser jak w takim wypadku chcesz wejść do banku gdy siedzi w nim 5 skampionych osób prosto w drzwi?
Do banku nie powinno sie wchodzić z teserem tylko z zwykłą bronią, jak ma to być chociaż trochę Rp. W realu nie wpierdoli ci sie dwóch policjantów nawet na jednego uzbrojonego bandyte z tezerem i nie wpierdoli ci z niego full auto . Powinien mieć jeden strzał, przeładowanie przykładowo na 3-5sek i nie uruchomić napastnika na 30sek .
 
  • Lubię to!
Reactions: hyasdw

mejdi

Stary wyjadacz
Policja RP
Sierpień 7, 2015
4209
4405
198
27
Klan
Konfederacja
Do banku nie powinno sie wchodzić z teserem tylko z zwykłą bronią, jak ma to być chociaż trochę Rp. W realu nie wpierdoli ci sie dwóch policjantów nawet na jednego uzbrojonego bandyte z tezerem i nie wpierdoli ci z niego full auto . Powinien mieć jeden strzał, przeładowanie przykładowo na 3-5sek i nie uruchomić napastnika na 30sek .
W realu do banku nie wchodzi policja tylko 20 osobowy oddział swat ubrany w kamizelki do tego tarcze z rozstawionymi snajperami to tylko tak dla jasności.
Więc takie porównania można sobie wsadzić.w dupę :p
 
Ostatnia edycja:

lamytomy

Stary wyjadacz
Czerwiec 29, 2017
298
170
88
15
Gungabad
Klan
=|KT|=
W realu do banku nie wchodzi policja tylko 20 osobowy oddział swat ubrany w kamizelki do tego tarcze z rozstawionymi snajperami to tylko tak dla jasności.
Więc takie porównania można sobie wsadzić.w dupę :p
W realu policja nie ma fennusia ktory ma wybuchowe pociski, nie maja tez lambo ktore irl ma max predkosc 350km/h (Taki Koenigsegg One:1 jedzie maksymalnie 454 km/h wiec powinien jezdzic stosunkowo szybciej niz wszystkie policyjne auta a tak nie jest).
 

mejdi

Stary wyjadacz
Policja RP
Sierpień 7, 2015
4209
4405
198
27
Klan
Konfederacja
W realu policja nie ma fennusia ktory ma wybuchowe pociski, nie maja tez lambo ktore irl ma max predkosc 350km/h (Taki Koenigsegg One:1 jedzie maksymalnie 454 km/h wiec powinien jezdzic stosunkowo szybciej niz wszystkie policyjne auta a tak nie jest).
W realu nie każdy chodzi z kalachem na ramieniu. Nie każdy ma w domu płot kokainy.Nie każdy zarabia 20k w 5 minut.
Nie każdy kto założy maskę jest gangsterem.Nie każdy biega i krzyczy napad.Nie każdy strzela w policjanta gdy ten włączy sygnaly.
 
  • Lubię to!
Reactions: eminem i KaroleX

lamytomy

Stary wyjadacz
Czerwiec 29, 2017
298
170
88
15
Gungabad
Klan
=|KT|=
W realu nie każdy chodzi z kalachem na ramieniu. Nie każdy ma w domu płot kokainy.Nie każdy zarabia 20k w 5 minut.
Nie każdy kto założy maskę jest gangsterem.Nie każdy biega i krzyczy napad.Nie każdy strzela w policjanta gdy ten włączy sygnaly.
No ta
 

Josef Mengele

Stary wyjadacz
Listopad 9, 2017
1922
1558
198
16
Rażenie gościa prądem gdy ma broń automatyczną jest podpisywaniem na siebie wyroku śmierci.

W realu do banku nie wchodzi policja tylko 20 osobowy oddział swat ubrany w kamizelki do tego tarcze z rozstawionymi snajperami to tylko tak dla jasności.
Więc takie porównania można sobie wsadzić.w dupę :p
W realu nawet 20 osobowy oddzial swat ma gowno do gadania jeśli są zakładnicy.

W realu nie każdy chodzi z kalachem na ramieniu. Nie każdy ma w domu płot kokainy.Nie każdy zarabia 20k w 5 minut.
Nie każdy kto założy maskę jest gangsterem.Nie każdy biega i krzyczy napad.Nie każdy strzela w policjanta gdy ten włączy sygnaly.
W realu policja nie jeździ w ciuchach swat-a tak o, w realu nie każdy policjant ma karabin, żaden policjant nie ma niezniszczalnego domu. Masz racje nie każdy zarabia 20k w 5 minut mafie irl zarabiają w 5 minut więcej. Było miliard propozycji na robienie mafii poprzez podania na forum. Przecież załóż kominiarkę weź nóż i wyjdź na dwór grupy przestępcze powstawały bardzo często w taki sposób (tak zaczynały). Strzelanie w policjanta gdy ten nas goni i ewidentnie chce nas zajebać jest jak najbardziej rozsądnym pomysłem.
 
Ostatnia edycja:
  • Lubię to!
Reactions: Czajka

JustAFury

Stary wyjadacz
Grudzień 21, 2017
43
28
63
17
Emerald Dream
Jakby trzeba było zrobić ten serwer w pełni RP to trzeba by było zrobić tak że licencje na posiadanie broni wyrabia się u policji, i jeżeli osoba nie ma żadnych schorzeń psychicznych i posiada mozg to ja dostaje. A wszelką broń długa powinna być nielegalna, a cywile bez licki tylko by mogli chodzić z paintball gunem i wiatrówką.
A tak btw. Cały czas narzekacie na ten serwer, ale i tak na nim będziecie grać, atencjusze. (Nie chodzi o cb Barti)
 
  • Lubię to!
Reactions: mejdi i KaroleX

Josef Mengele

Stary wyjadacz
Listopad 9, 2017
1922
1558
198
16
Jakby trzeba było zrobić ten serwer w pełni RP to trzeba by było zrobić tak że licencje na posiadanie broni wyrabia się u policji, i jeżeli osoba nie ma żadnych schorzeń psychicznych i posiada mozg to ja dostaje. A wszelką broń długa powinna być nielegalna, a cywile bez licki tylko by mogli chodzić z paintball gunem i wiatrówką.
A tak btw. Cały czas narzekacie na ten serwer, ale i tak na nim będziecie grać, atencjusze. (Nie chodzi o cb Barti)
Myślenie furyego: Grasz to graj nie pierdol po co się ulepszać, udoskonalać lepiej stać w miejscu.
 

JustAFury

Stary wyjadacz
Grudzień 21, 2017
43
28
63
17
Emerald Dream
Myślenie furyego: Grasz to graj nie pierdol po co się ulepszać, udoskonalać lepiej stać w miejscu.
Ale nosz kurwa, ile można narzekać na ten serwer? Co nie wbije na forum to ktoś kurwa oczywiście musi narzekać jaki to on nie jest chujowy, a i tak będzie na nim grał.

Edit: a jeśli chcesz ulepszać serwer to napisz propozycje co by ciekawego dodać a nie robic kolejna dramę.
 
  • Lubię to!
Reactions: KaroleX

KaroleX

Stary wyjadacz
Policja RP
Czerwiec 7, 2017
128
80
73
W realu nawet 20 osobowy oddzial swat ma gowno do gadania jeśli są zakładnicy.


W realu policja nie jeździ w ciuchac swat-a tak o, w realu nie każdy policjant ma karabin, żaden policjant nie ma niezniszczalnego domu. Masz racje nie każdy zarabia 20k w 5 minut mafie irl zarabiają w 5 minut więcej. Było miliard propozycji na robienie mafii poprzez podania na forum. Przecież załóż kominiarkę weź nóż i wyjdź na dwór grupy przestępcze powstawały bardzo często w taki sposób (tak zaczynały). Strzelanie w policjanta gdy ten nas goni i ewidentnie chce nas zajebać jest jak najbardziej rozsądnym pomysłem.
Prawda ale zauważ że ta sytuacja jest skutkiem a nie przyczyną, w realu nie chodzą z bronią długą w mundurach SWAT, bo w realu na terenie gminy dla porównania nie dochodzi do zabójstwa/napadu/kradzieży co 5 minut i nigdy nie widziałem w mieście nikogo z bronią długą na plecach.
 
  • Lubię to!
Reactions: mejdi

Barti_PL

Stary wyjadacz
Kwiecień 23, 2016
2674
2254
198
Katowice
Jakby trzeba było zrobić ten serwer w pełni RP to trzeba by było zrobić tak że licencje na posiadanie broni wyrabia się u policji, i jeżeli osoba nie ma żadnych schorzeń psychicznych i posiada mozg to ja dostaje. A wszelką broń długa powinna być nielegalna, a cywile bez licki tylko by mogli chodzić z paintball gunem i wiatrówką.
A tak btw. Cały czas narzekacie na ten serwer, ale i tak na nim będziecie grać, atencjusze. (Nie chodzi o cb Barti)
Jesli ktos chcial by zrobic ten serwer pod RP to zmiany musialyby by byc po stronie graczy oraz policji.
 

mejdi

Stary wyjadacz
Policja RP
Sierpień 7, 2015
4209
4405
198
27
Klan
Konfederacja
Jesli ktos chcial by zrobic ten serwer pod RP to zmiany musialyby by byc po stronie graczy oraz policji.
Policja to też gracze.
Już kiedyś była taka drama i Dzonyloker jasno powiedział że policja jest na RP grupa uprzywilejowana (nie chodzi o regulamin)
Edit:Na GTA V też tak jest z tego co mi mówił @SkaR a grał długo w GTA V na RP.