Poradnik z własnego doświadczenia

Temat na forum 'Poradniki' rozpoczęty przez mieczkowski, Kwiecień 30, 2017.

1. mieczkowski

mieczkowski Nowy

Polubienia:
    1
    WITAM

ZAPREZENTUJĘ WAM PORADNIK Z MOJEGO DOŚWIADCZENIA
    GRAM W UNTURNED OD ROKU A NAUCZYŁEM SIĘ PRZEZ TEN CZAS TEGO:

1.nikomu nie można ufać można zaufać tylko swoim znajomych.
    2.nie należy zabijać kogo popadnie np strzelać do golasków którzy nic nie mają strata amunicji.
    3. nie należy budować budynki z drewnianymi drzwiami oknami kiedyś tak zrobiłem i żałowałem.
    4.nie warto używać nightvision w nocy podczas raidu jest się wtedy bardziej wykrywalnym i jest to pewna śmierć.
    5.nie należy trzymać wszystkich przedmiotów w ekwipunku zginiemy stracimy je.
    6.nie należy jechać autem z zapalonymi lampami w nocy jest się wtedy bardziej widoczny.
    7.nie warto używać dal mieża w broni zdradza pozycje.
    8.trzeba obudowywać auto aby nie zostać zastrzelonym podczas jazdy.
    9.nie należy bić zombie np po jajach :D brzuchu i nogach.
    10.nie należy robić sobie domku w domku zwykłym.
    11.nie należy centralnie jechać w kogoś samochodem gdyż morze się odwrócić i nas zabić bronią.
    12.podczas raidu nie należy używać piły do rozwalenia metalowej ściany zwraca to uwage.
    13.nie warto zrobić sobie łuk włączyć mikrofon i drzeć morde lililililili i strzelać do kogoś z łuku odwróci się i po nas
    14.nie należy bawić się bronią strzelać w powietrze zwrócenie uwagi zombie lub graczy śmierć
    15.nie należy zjadać wszystkiego jedzenia z eq

Xx_2famous4U_xX lubi to.
  2. Xx_2famous4U_xX

Xx_2famous4U_xX Stary wyjadacz

Polubienia:
    36
    Grasz w tą gre rok a wiesz naprawdę mało wiesz, wypisujesz informacje mało ciekawe oraz nieprawdziwe

7.nie warto używać dal mieża w broni zdradza pozycje.
    -dalmierz (rangefinder), owszem wydobywa się z niego blask informujący nas o tym czy cel jest lub nie jest w zasięgu broni, lecz jest on widzialny tylko dla użytkownika tego attachmentu