Obrażenia broni w Unturned.

Status
Zamknięty.

rafikxd123

Dobrze znany
Wrzesień 22, 2014
53
34
43
Obrażenia broni w Unturned
Witam. Dzisiaj przedstawię Wam obrażenia broni w Unturned. Myślę, że komuś się to przyda, wszystko wzięte jest z plików gry, więc nie powinno być błędów.
Proszę o wyrozumiałość, bo to pierwszy mój poradnik :)
UWAGA!
Podając obrażenia nie uwzględniam hełmów, kamizelek itp.
POLECAM CTRL+F
Ace

Zasięg = 100m
Ogólne dmg = 50 [nie brać tego pod uwagę]
Nogi+ręce = 30 [multiplier x0,6]
Tułów = 40 [multiplier x0,8]
Głowa = 55 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Szybkostrzelność = 10
Obrażenia podczas strzelania do barykad = 25
Obrażenia podczas strzelania do pojazdów = 30
Obrażenia podczas strzelania do struktur = 25


Avenger

Zasięg = 100m
Ogólne dmg = 32 [nie brać tego pod uwagę]
Nogi+ręce = 19 [multiplier x0,6]
Tułów = 25 [multiplier x0,8]
Głowa = 35 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Szybkostrzelność = 1
Obrażenia podczas strzelania do barykad = 12
Obrażenia podczas strzelania do pojazdów = 25
Obrażenia podczas strzelania do struktur = 12


Bluntforce

Zasięg = 20m
Ogólne dmg = 40 [nie brać tego pod uwagę]
Nogi+ręce = 28 [multiplier x0,7]
Tułów = 32 [multiplier x0,8]
Głowa = 48 [multiplier x1,2]

Dodatkowe info:
Szybkostrzelność = 40
Obrażenia podczas strzelania do barykad = 10
Obrażenia podczas strzelania do pojazdów = 10
Obrażenia podczas strzelania do struktur = 7


Łuk (brzozowy, klonowy, sosnowy)

Zasięg = 125m
Ogólne dmg = 80 [nie brać tego pod uwagę]
Nogi+ręce = 48 [multiplier x0,6]
Tułów = 64 [multiplier x0,8]
Głowa = 88 [multiplier x1,2]

Dodatkowe info:
Szybkostrzelność = 50
Obrażenia podczas strzelania do barykad
Obrażenia podczas strzelania do pojazdów
Obrażenia podczas strzelania do struktur


Łuk Bloczkowy (compound bow)

Zasięg = 200m
Ogólne dmg = 99 [nie brać tego pod uwagę]
Nogi+ręce = 59 [multiplier x0,6]
Tułów = 79 [multiplier x0,8]
Głowa = 109 "NA HITA" [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Szybkostrzelność = 50
Obrażenia podczas strzelania do barykad
Obrażenia podczas strzelania do pojazdów
Obrażenia podczas strzelania do struktur


Cobra

Zasięg = 80m
Ogólne dmg = 25 [nie brać tego pod uwagę]
Nogi+ręce = 15 [multiplier x0,6]
Tułów = 20 [multiplier x0,8]
Głowa = 27 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Szybkostrzelność = 4
Obrażenia podczas strzelania do barykad = 12
Obrażenia podczas strzelania do pojazdów = 25
Obrażenia podczas strzelania do struktur = 12


Colt

Zasięg = 100m
Ogólne dmg = 25 [nie brać tego pod uwagę]
Nogi+ręce = 15 [multiplier x0,6]
Tułów = 20 [multiplier x0,8]
Głowa = 27 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Szybkostrzelność = 1
Obrażenia podczas strzelania do barykad = 10
Obrażenia podczas strzelania do pojazdów = 15
Obrażenia podczas strzelania do struktur = 5



Kusza

Zasięg = 200m
Ogólne dmg = 99 [nie brać tego pod uwagę]
Nogi+ręce = 59 [multiplier x0,6]
Tułów = 79 [multiplier x0,8]
Głowa = 109 "NA HITA" [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Szybkostrzelność = 50
Obrażenia podczas strzelania do barykad
Obrażenia podczas strzelania do pojazdów
Obrażenia podczas strzelania do struktur


Desert Falcon

Zasięg = 125m
Ogólne dmg = 50 [nie brać tego pod uwagę]
Nogi+ręce = 30 [multiplier x0,6]
Tułów = 40 [multiplier x0,8]
Głowa = 55 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Szybkostrzelność = 10
Obrażenia podczas strzelania do barykad = 35
Obrażenia podczas strzelania do pojazdów = 50
Obrażenia podczas strzelania do struktur = 30


Dragonfang

Zasięg = 150m
Ogólne dmg = 32 [nie brać tego pod uwagę]
Nogi+ręce = 19 [multiplier x0,6]
Tułów = 25 [multiplier x0,8]
Głowa = 35 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Szybkostrzelność = 5
Obrażenia podczas strzelania do barykad = 25
Obrażenia podczas strzelania do pojazdów = 55
Obrażenia podczas strzelania do struktur = 25


Eaglefire

Zasięg = 200m
Ogólne dmg = 40 [nie brać tego pod uwagę]
Nogi+ręce = 24 [multiplier x0,6]
Tułów = 32 [multiplier x0,8]
Głowa = 44 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Szybkostrzelność = 4
Obrażenia podczas strzelania do barykad = 20
Obrażenia podczas strzelania do pojazdów = 35
Obrażenia podczas strzelania do struktur = 15


Grizzly

Zasięg = 250m
Ogólne dmg = 99 [nie brać tego pod uwagę]
Nogi+ręce = 59 [multiplier x0,6]
Tułów = 79 [multiplier x0,8]
Głowa = 109 "NA HITA" [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Szybkostrzelność = 20
Obrażenia podczas strzelania do barykad = 100
Obrażenia podczas strzelania do pojazdów = 200
Obrażenia podczas strzelania do struktur = 100


Hawkhound

Zasięg = 200m
Ogólne dmg = 80 [nie brać tego pod uwagę]
Nogi+ręce = 48 [multiplier x0,6]
Tułów = 64 [multiplier x0,8]
Głowa = 88 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Szybkostrzelność = 50
Obrażenia podczas strzelania do barykad = 20
Obrażenia podczas strzelania do pojazdów = 30
Obrażenia podczas strzelania do struktur = 15


Heartbreaker


Zasięg = 200m
Ogólne dmg = 40 [nie brać tego pod uwagę]
Nogi+ręce = 24 [multiplier x0,6]
Tułów = 32 [multiplier x0,8]
Głowa = 44 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Szybkostrzelność = 7
Obrażenia podczas strzelania do barykad = 25
Obrażenia podczas strzelania do pojazdów = 40
Obrażenia podczas strzelania do struktur = 20


Honeybadger

Zasięg = 125m
Ogólne dmg = 40 [nie brać tego pod uwagę]
Nogi+ręce = 24 [multiplier x0,6]
Tułów = 32 [multiplier x0,8]
Głowa = 44 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Szybkostrzelność = 4
Obrażenia podczas strzelania do barykad = 25
Obrażenia podczas strzelania do pojazdów = 40
Obrażenia podczas strzelania do struktur = 20


Kryzkarek

Zasięg = 90m
Ogólne dmg = 19 [nie brać tego pod uwagę]
Nogi+ręce = 11 [multiplier x0,6]
Tułów = 15 [multiplier x0,8]
Głowa = 21 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Szybkostrzelność = 1
Obrażenia podczas strzelania do barykad = 20
Obrażenia podczas strzelania do pojazdów = 35
Obrażenia podczas strzelania do struktur = 15


Rocket Launcher

Zasięg = ???
Ogólne dmg = 200 [nie brać tego pod uwagę]
Nogi+ręce = 200
Tułów = 200
Głowa = 200

Dodatkowe info:
Szybkostrzelność = 1
Obrażenia podczas strzelania do barykad = 1000
Obrażenia podczas strzelania do pojazdów = 500
Obrażenia podczas strzelania do struktur = 1000



Maplestrike


Zasięg = 200m
Ogólne dmg = 40 [nie brać tego pod uwagę]
Nogi+ręce = 24 [multiplier x0,6]
Tułów = 32 [multiplier x0,8]
Głowa = 44 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Szybkostrzelność = 5
Obrażenia podczas strzelania do barykad = 20
Obrażenia podczas strzelania do pojazdów = 35
Obrażenia podczas strzelania do struktur = 15



Masterkey


Zasięg = 15m
Ogólne dmg = 40 [nie brać tego pod uwagę]
Nogi+ręce = 28 [multiplier x0,7]
Tułów = 32 [multiplier x0,8]
Głowa = 48 [multiplier x1,2]

Dodatkowe info:
Szybkostrzelność = 5
Obrażenia podczas strzelania do barykad = 20
Obrażenia podczas strzelania do pojazdów = 20
Obrażenia podczas strzelania do struktur = 15



Matamorez

Zasięg = 200m
Ogólne dmg = 99 [nie brać tego pod uwagę]
Nogi+ręce = 59 [multiplier x0,6]
Tułów = 79 [multiplier x0,8]
Głowa = 101 "NA HITA" [multiplier x1,025]

Dodatkowe info:
Szybkostrzelność = 9
Obrażenia podczas strzelania do barykad = 30
Obrażenia podczas strzelania do pojazdów = 30
Obrażenia podczas strzelania do struktur = 20


Nailgun

Zasięg = 25m
Ogólne dmg = 19 [nie brać tego pod uwagę]
Nogi+ręce = 11 [multiplier x0,6]
Tułów = 15 [multiplier x0,8]
Głowa = 21 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Szybkostrzelność = 1
Obrażenia podczas strzelania do barykad = 5
Obrażenia podczas strzelania do pojazdów = 5
Obrażenia podczas strzelania do struktur = 5


Nykorev

Zasięg = 150m
Ogólne dmg = 32 [nie brać tego pod uwagę]
Nogi+ręce = 19 [multiplier x0,6]
Tułów = 25 [multiplier x0,8]
Głowa = 35 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Szybkostrzelność = 4
Obrażenia podczas strzelania do barykad = 20
Obrażenia podczas strzelania do pojazdów = 45
Obrażenia podczas strzelania do struktur = 20


Peacemaker

Zasięg = 100m
Ogólne dmg = 20 [nie brać tego pod uwagę]
Nogi+ręce = 12 [multiplier x0,6]
Tułów = 16 [multiplier x0,8]
Głowa = 22 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Szybkostrzelność = 3
Obrażenia podczas strzelania do barykad = 10
Obrażenia podczas strzelania do pojazdów = 23
Obrażenia podczas strzelania do struktur = 10


Crafted Rifle (brzozowa, klonowa, sosnowa)

Zasięg = 175m
Ogólne dmg = 80 [nie brać tego pod uwagę]
Nogi+ręce = 48 [multiplier x0,6]
Tułów = 64 [multiplier x0,8]
Głowa = 88 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Szybkostrzelność = 50
Obrażenia podczas strzelania do barykad = 15
Obrażenia podczas strzelania do pojazdów = 20
Obrażenia podczas strzelania do struktur = 10


Sabertooth

Zasięg = 250m
Ogólne dmg = 60 [nie brać tego pod uwagę]
Nogi+ręce = 36 [multiplier x0,6]
Tułów = 48 [multiplier x0,8]
Głowa = 66 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Szybkostrzelność = 13
Obrażenia podczas strzelania do barykad = 40
Obrażenia podczas strzelania do pojazdów = 40
Obrażenia podczas strzelania do struktur = 30


Sawed Off

Zasięg = 10m
Ogólne dmg = 50 [nie brać tego pod uwagę]
Nogi+ręce = 40 [multiplier x0,8]
Tułów = 45 [multiplier x0,9]
Głowa = 50 [multiplier x1]

Dodatkowe info:
Szybkostrzelność = 5
Obrażenia podczas strzelania do barykad = 25
Obrażenia podczas strzelania do pojazdów = 25
Obrażenia podczas strzelania do struktur = 20


Schofield

Zasięg = 200m
Ogólne dmg = 80 [nie brać tego pod uwagę]
Nogi+ręce = 48 [multiplier x0,6]
Tułów = 64 [multiplier x0,8]
Głowa = 88 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Szybkostrzelność = 50
Obrażenia podczas strzelania do barykad = 25
Obrażenia podczas strzelania do pojazdów = 30
Obrażenia podczas strzelania do struktur = 20


Shadowstalker

Zasięg = 250m
Ogólne dmg = 24? [nie brać tego pod uwagę]
Nogi+ręce = 14? [multiplier x0,6]
Tułów = 19? [multiplier x0,8]
Głowa = 26? [multiplier x1,1]
Dziwne, ale tak wynika z plików gry.

Dodatkowe info:
Szybkostrzelność = 50
Obrażenia podczas strzelania do barykad = 50
Obrażenia podczas strzelania do pojazdów = 250
Obrażenia podczas strzelania do struktur = 50


Snayperskya

Zasięg = 250m
Ogólne dmg = 50 [nie brać tego pod uwagę]
Nogi+ręce = 30 [multiplier x0,6]
Tułów = 40 [multiplier x0,8]
Głowa = 55 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Szybkostrzelność = 10
Obrażenia podczas strzelania do barykad = 25
Obrażenia podczas strzelania do pojazdów = 40
Obrażenia podczas strzelania do struktur = 20


Sportshot

Zasięg = 200m
Ogólne dmg = 19 [nie brać tego pod uwagę]
Nogi+ręce = 11 [multiplier x0,6]
Tułów = 15 [multiplier x0,8]
Głowa = 21 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Szybkostrzelność = 1
Obrażenia podczas strzelania do barykad = 20
Obrażenia podczas strzelania do pojazdów = 40
Obrażenia podczas strzelania do struktur = 15


Timberwolf

Zasięg = 250m
Ogólne dmg = 99 [nie brać tego pod uwagę]
Nogi+ręce = 59 [multiplier x0,6]
Tułów = 79 [multiplier x0,8]
Głowa = 109 "NA HITA" [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Szybkostrzelność = 50
Obrażenia podczas strzelania do barykad = 50
Obrażenia podczas strzelania do pojazdów = 60
Obrażenia podczas strzelania do struktur = 50


Viper

Zasięg = 125m
Ogólne dmg = 24 [nie brać tego pod uwagę]
Nogi+ręce = 14 [multiplier x0,6]
Tułów = 19 [multiplier x0,8]
Głowa = 26 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Szybkostrzelność = 4
Obrażenia podczas strzelania do barykad = 15
Obrażenia podczas strzelania do pojazdów = 25
Obrażenia podczas strzelania do struktur = 15


Yuri

Zasięg = 100m
Ogólne dmg = 20 [nie brać tego pod uwagę]
Nogi+ręce = 12 [multiplier x0,6]
Tułów = 16 [multiplier x0,8]
Głowa = 22 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Szybkostrzelność = 3
Obrażenia podczas strzelania do barykad = 10
Obrażenia podczas strzelania do pojazdów = 23
Obrażenia podczas strzelania do struktur = 10


Zubeknakov (AK-47)

Zasięg = 200m
Ogólne dmg = 40 [nie brać tego pod uwagę]
Nogi+ręce = 24 [multiplier x0,6]
Tułów = 32 [multiplier x0,8]
Głowa = 44 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Szybkostrzelność = 5
Obrażenia podczas strzelania do barykad = 20
Obrażenia podczas strzelania do pojazdów = 40
Obrażenia podczas strzelania do struktur = 15



Mam nadzieję, że komuś to się przyda :D
Jeśli chcecie więcej, dajcie plusa!
Zapraszam do komentowania, jeśli ktoś znalazł błąd!
Przy okazji polecam: https://www.facebook.com/RafikCompany-531678583672055/
 

Speekq

Użytkownik
Grudzień 29, 2015
93
18
23
20
Co do shadowstalkera to najprawdopodobniej dlatego że powoduje on dodatkowo wybuch który zadaje obrażenia nawet kolegom z grupy.

P.S Fajny poradnik :)
 

GwarDD

Dobrze znany
Kwiecień 21, 2015
453
76
43
19
Polska
Klan
| Szukam-Klanu |
dzonyloker napisał:
Super! Mam dla ciebie nagrodę 1000 monet na naszych serwerach.
Mi jakoś nic nie dałeś ;/


Rafi jesteś chętny do stworzenia jakiegoś mega poradnika?
 

gniewek44

Dobrze znany
Listopad 4, 2015
241
42
43
Super poradnik! Przyda się. A co do GwaDD, to strasznie zazdrosny i pazerny jesteś, mimo że nic nie zrobiłeś to coś chcesz... ;_;
 

GwarDD

Dobrze znany
Kwiecień 21, 2015
453
76
43
19
Polska
Klan
| Szukam-Klanu |
gniewek44 napisał:
Super poradnik! Przyda się. A co do GwaDD, to strasznie zazdrosny i pazerny jesteś, mimo że nic nie zrobiłeś to coś chcesz... ;_;
Nic nie zrobiłem? Walnąłem niezły poradnik :)
 

SyzyfPL

Użytkownik
Listopad 8, 2015
48
9
23
Klan
Łowcy Unturned
I wychodzi na to ze nawet cobrą można ściane rozwalić bez użycia granata :)
 

Witek

Dobrze znany
Grudzień 31, 2015
170
6
33
Na serwerach struktury mają więcej życia i nie otrzymują obrażeń od broni białej i narzędzi.
 
Status
Zamknięty.