Obrażenia broni w Unturned cz.2

Status
Zamknięty.

rafikxd123

Dobrze znany
Wrzesień 22, 2014
53
34
43
Obrażenia broni w Unturned cz.2
Witam. To druga część mojego poradnika "Obrażenia broni w Unturned" ( http://forum.unturned.pl/index.php?/topic/1824-obrażenia-broni-w-unturned/).​
Podzieliłem go na 2 części, ponieważ zajmuje to dużo miejsca i w tej części opiszę bronie białe.​
UWAGA!
Podając obrażenia nie uwzględniam hełmów, kamizelek itp.
POLECAM CTRL+F
Camp Axe

Zasięg = 2m
Ogólne dmg = 34 [nie brać pod uwagę]
Nogi+ręce = 20 [multiplier x0,6]
Tułów = 27 [multiplier x0,8]
Głowa = 37 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Siła = 1,5
Zużycie energii przy PPM = 25
Obrażenia zadawane barykadom = 15
Obrażenia zadawane pojazdom = 25
Obrażenia zadawane strukturom = 10
Obrażenia zadawane drzewom = 100


Fire Axe

Zasięg = 2,25m
Ogólne dmg = 34 [nie brać pod uwagę]
Nogi+ręce = 20 [multiplier x0,6]
Tułów = 27 [multiplier x0,8]
Głowa = 37 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Siła = 1,5
Zużycie energii przy PPM = 20
Obrażenia zadawane barykadom = 25
Obrażenia zadawane pojazdom = 35
Obrażenia zadawane strukturom = 20
Obrażenia zadawane drzewom = 75


Pickaxe

Zasięg = 2m
Ogólne dmg = 34 [nie brać pod uwagę]
Nogi+ręce = 20 [multiplier x0,6]
Tułów = 27 [multiplier x0,8]
Głowa = 37 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Siła = 1,5
Zużycie energii przy PPM = 25
Obrażenia zadawane barykadom = 15
Obrażenia zadawane pojazdom = 25
Obrażenia zadawane strukturom = 10
Obrażenia zadawane drzewom = 100


Baseball Bat

Zasięg = 2m
Ogólne dmg = 34 [nie brać pod uwagę]
Nogi+ręce = 20 [multiplier x0,6]
Tułów = 27 [multiplier x0,8]
Głowa = 37 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Siła = 1,5
Zużycie energii przy PPM = 20
Obrażenia zadawane barykadom = 15
Obrażenia zadawane pojazdom = 20
Obrażenia zadawane strukturom = 10
Obrażenia zadawane drzewom = 20


Police Baton

Zasięg = 2m
Ogólne dmg = 34 [nie brać pod uwagę]
Nogi+ręce = 20 [multiplier x0,6]
Tułów = 27 [multiplier x0,8]
Głowa = 37 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Siła = 1,5
Zużycie energii przy PPM = 20
Obrażenia zadawane barykadom = 10
Obrażenia zadawane pojazdom = 15
Obrażenia zadawane strukturom = 5
Obrażenia zadawane drzewom = 15


Blowtorch

Zasięg = 1,5m
Ogólne dmg = 10 [nie brać pod uwagę]
Nogi+ręce = 6 [multiplier x0,6]
Tułów = 8 [multiplier x0,8]
Głowa = 11 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Siła
Zużycie energii przy PPM
Obrażenia zadawane barykadom = 2
Obrażenia zadawane pojazdom = 10 (naprawia)
Obrażenia zadawane strukturom = 2
Obrażenia zadawane drzewom = 5


Chainsaw

Zasięg = 2m
Ogólne dmg = 25 [nie brać pod uwagę]
Nogi+ręce = 15 [multiplier x0,6]
Tułów = 20 [multiplier x0,8]
Głowa = 27 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Siła
Zużycie energii przy PPM
Obrażenia zadawane barykadom = 3
Obrażenia zadawane pojazdom = 15
Obrażenia zadawane strukturom = 3
Obrażenia zadawane drzewom = 50


Crowbar

Zasięg = 1,75m
Ogólne dmg = 25 [nie brać pod uwagę]
Nogi+ręce = 15 [multiplier x0,6]
Tułów = 20 [multiplier x0,8]
Głowa = 27 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Siła = 1,5
Zużycie energii przy PPM = 10
Obrażenia zadawane barykadom = 15
Obrażenia zadawane pojazdom = 25
Obrażenia zadawane strukturom = 10
Obrażenia zadawane drzewom = 25


Flashlight

Zasięg = 1,75m
Ogólne dmg = 21 [nie brać pod uwagę]
Nogi+ręce = 12 [multiplier x0,6]
Tułów = 17 [multiplier x0,8]
Głowa = 23 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Siła = 1,5
Zużycie energii przy PPM = 10
Obrażenia zadawane barykadom = 2
Obrażenia zadawane pojazdom = 15
Obrażenia zadawane strukturom = 2
Obrażenia zadawane drzewom = 25


Golf Club

Zasięg = 2,4m
Ogólne dmg = 34 [nie brać pod uwagę]
Nogi+ręce = 20 [multiplier x0,6]
Tułów = 27 [multiplier x0,8]
Głowa = 37 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Siła = 1,5
Zużycie energii przy PPM = 25
Obrażenia zadawane barykadom = 15
Obrażenia zadawane pojazdom = 20
Obrażenia zadawane strukturom = 10
Obrażenia zadawane drzewom = 20


Hammer

Zasięg = 1,75m
Ogólne dmg = 25 [nie brać pod uwagę]
Nogi+ręce = 15 [multiplier x0,6]
Tułów = 20 [multiplier x0,8]
Głowa = 27 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Siła = 1,5
Zużycie energii przy PPM = 10
Obrażenia zadawane barykadom = 15
Obrażenia zadawane pojazdom = 25
Obrażenia zadawane strukturom = 10
Obrażenia zadawane drzewom = 25


Hockey Stick


Zasięg = 2,25m
Ogólne dmg = 34 [nie brać pod uwagę]
Nogi+ręce = 20 [multiplier x0,6]
Tułów = 27 [multiplier x0,8]
Głowa = 37 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Siła = 1,5
Zużycie energii przy PPM = 20
Obrażenia zadawane barykadom = 15
Obrażenia zadawane pojazdom = 20
Obrażenia zadawane strukturom = 10
Obrażenia zadawane drzewom = 20




Katana

Zasięg = 2,25m
Ogólne dmg = 50 [nie brać pod uwagę]
Nogi+ręce = 30 [multiplier x0,6]
Tułów = 40 [multiplier x0,8]
Głowa = 55 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Siła = 1,5
Zużycie energii przy PPM = 15
Obrażenia zadawane barykadom = 2
Obrażenia zadawane pojazdom = 15
Obrażenia zadawane strukturom = 2
Obrażenia zadawane drzewom = 25


Butcher Knife

Zasięg = 1,75m
Ogólne dmg = 40 [nie brać pod uwagę]
Nogi+ręce = 24 [multiplier x0,6]
Tułów = 32 [multiplier x0,8]
Głowa = 44 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Siła = 1,5
Zużycie energii przy PPM = 10
Obrażenia zadawane barykadom = 2
Obrażenia zadawane pojazdom = 15
Obrażenia zadawane strukturom = 2
Obrażenia zadawane drzewom = 25


Butterfly Knife

Zasięg = 1,75m
Ogólne dmg = 50 [nie brać pod uwagę]
Nogi+ręce = 30 [multiplier x0,6]
Tułów = 40 [multiplier x0,8]
Głowa = 55 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Siła = 1,5
Zużycie energii przy PPM = 10
Obrażenia zadawane barykadom = 2
Obrażenia zadawane pojazdom = 15
Obrażenia zadawane strukturom = 2
Obrażenia zadawane drzewom = 25


Kitchen Knife

Zasięg = 1,75m
Ogólne dmg = 40 [nie brać pod uwagę]
Nogi+ręce = 24 [multiplier x0,6]
Tułów = 32 [multiplier x0,8]
Głowa = 44 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Siła = 1,5
Zużycie energii przy PPM = 10
Obrażenia zadawane barykadom = 2
Obrażenia zadawane pojazdom = 15
Obrażenia zadawane strukturom = 2
Obrażenia zadawane drzewom = 25


Military Knife

Zasięg = 1,75m
Ogólne dmg = 50 [nie brać pod uwagę]
Nogi+ręce = 30 [multiplier x0,6]
Tułów = 40 [multiplier x0,8]
Głowa = 55 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Siła = 1,5
Zużycie energii przy PPM = 15
Obrażenia zadawane barykadom = 2
Obrażenia zadawane pojazdom = 15
Obrażenia zadawane strukturom = 2
Obrażenia zadawane drzewom = 25


Swiss Knife

Zasięg = 1,75m
Ogólne dmg = 40 [nie brać pod uwagę]
Nogi+ręce = 24 [multiplier x0,6]
Tułów = 32 [multiplier x0,8]
Głowa = 44 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Siła = 1,5
Zużycie energii przy PPM = 12
Obrażenia zadawane barykadom = 2
Obrażenia zadawane pojazdom = 15
Obrażenia zadawane strukturom = 2
Obrażenia zadawane drzewom = 25


Machete

Zasięg = 2,25m
Ogólne dmg = 34 [nie brać pod uwagę]
Nogi+ręce = 20 [multiplier x0,6]
Tułów = 27 [multiplier x0,8]
Głowa = 37 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Siła = 1,5
Zużycie energii przy PPM = 15
Obrażenia zadawane barykadom = 2
Obrażenia zadawane pojazdom = 15
Obrażenia zadawane strukturom = 2
Obrażenia zadawane drzewom = 40


Makeshift Bat

Zasięg = 1,75m
Ogólne dmg = 50 [nie brać pod uwagę]
Nogi+ręce = 30 [multiplier x0,6]
Tułów = 40 [multiplier x0,8]
Głowa = 55 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Siła = 1,5
Zużycie energii przy PPM = 20
Obrażenia zadawane barykadom = 20
Obrażenia zadawane pojazdom = 30
Obrażenia zadawane strukturom = 15
Obrażenia zadawane drzewom = 30


Paddle

Zasięg = 1,75m
Ogólne dmg = 34 [nie brać pod uwagę]
Nogi+ręce = 20 [multiplier x0,6]
Tułów = 27 [multiplier x0,8]
Głowa = 37 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Siła = 1,5
Zużycie energii przy PPM = 20
Obrażenia zadawane barykadom = 15
Obrażenia zadawane pojazdom = 20
Obrażenia zadawane strukturom = 10
Obrażenia zadawane drzewom = 20


Pan

Zasięg = 1,75m
Ogólne dmg = 34 [nie brać pod uwagę]
Nogi+ręce = 20 [multiplier x0,6]
Tułów = 27 [multiplier x0,8]
Głowa = 37 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Siła = 1,5
Zużycie energii przy PPM = 20
Obrażenia zadawane barykadom = 15
Obrażenia zadawane pojazdom = 20
Obrażenia zadawane strukturom = 10
Obrażenia zadawane drzewom = 20


Pitchfork

Zasięg = 2,25m
Ogólne dmg = 34 [nie brać pod uwagę]
Nogi+ręce = 20 [multiplier x0,6]
Tułów = 27 [multiplier x0,8]
Głowa = 37 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Siła = 1,5
Zużycie energii przy PPM = 20
Obrażenia zadawane barykadom = 15
Obrażenia zadawane pojazdom = 20
Obrażenia zadawane strukturom = 10
Obrażenia zadawane drzewom = 20


Rake

Zasięg = 2m
Ogólne dmg = 34 [nie brać pod uwagę]
Nogi+ręce = 20 [multiplier x0,6]
Tułów = 27 [multiplier x0,8]
Głowa = 37 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Siła = 1,5
Zużycie energii przy PPM = 20
Obrażenia zadawane barykadom = 15
Obrażenia zadawane pojazdom = 20
Obrażenia zadawane strukturom = 10
Obrażenia zadawane drzewom = 20


Saw

Zasięg = 1,75m
Ogólne dmg = 25 [nie brać pod uwagę]
Nogi+ręce = 15 [multiplier x0,6]
Tułów = 20 [multiplier x0,8]
Głowa = 27 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Siła = 1,5
Zużycie energii przy PPM = 15
Obrażenia zadawane barykadom = 15
Obrażenia zadawane pojazdom = 25
Obrażenia zadawane strukturom = 10
Obrażenia zadawane drzewom = 25


Scythe

Zasięg = 2,25m
Ogólne dmg = 34 [nie brać pod uwagę]
Nogi+ręce = 20 [multiplier x0,6]
Tułów = 27 [multiplier x0,8]
Głowa = 37 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Siła = 1,5
Zużycie energii przy PPM = 25
Obrażenia zadawane barykadom = 2
Obrażenia zadawane pojazdom = 15
Obrażenia zadawane strukturom = 2
Obrażenia zadawane drzewom = 25


Shovel

Zasięg = 2m
Ogólne dmg = 34 [nie brać pod uwagę]
Nogi+ręce = 20 [multiplier x0,6]
Tułów = 27 [multiplier x0,8]
Głowa = 37 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Siła = 1,5
Zużycie energii przy PPM = 20
Obrażenia zadawane barykadom = 15
Obrażenia zadawane pojazdom = 20
Obrażenia zadawane strukturom = 10
Obrażenia zadawane drzewom = 20


Sledgehammer

Zasięg = 2,25m
Ogólne dmg = 34 [nie brać pod uwagę]
Nogi+ręce = 20 [multiplier x0,6]
Tułów = 27 [multiplier x0,8]
Głowa = 37 [multiplier x1,1]

Dodatkowe info:
Siła = 1,5
Zużycie energii przy PPM = 20
Obrażenia zadawane barykadom = 25
Obrażenia zadawane pojazdom = 40
Obrażenia zadawane strukturom = 20
Obrażenia zadawane drzewom = 40

Jak się okazało, większość broni białych w głowę zadaje 37 dmg.​
Mam nadzieję, że komuś to się przyda :D
Jeśli chcecie więcej, dajcie plusa!
Zapraszam do komentowania, jeśli ktoś znalazł błąd!
Przy okazji polecam: https://www.facebook.com/RafikCompany-531678583672055/
 

gniewek44

Dobrze znany
Listopad 4, 2015
241
42
43
Odwaliłeś naprawdę zajebistą robotę! Gratulacje, i dzięki bo te info na bank się przydam a twoje poradniki już mi się bardzo podobają. Oby tak dalej. ;D
 

Witek

Dobrze znany
Grudzień 31, 2015
170
6
33
Jeszcze prędkość by była przydatna, jeśli byś mógł zrobić. Świetna robota
 
Status
Zamknięty.