block ssp

Temat na forum 'Propozycje' rozpoczęty przez Radosław Kowalll, Styczeń 9, 2019.

?

Dobry pomysł ?

  1. Tak

    6 głos(y/ów)
    85,7%
  2. Nie

    1 głos(y/ów)
    14,3%
  1. Radosław Kowalll

    Radosław Kowalll Stary wyjadacz

    Dołączył:
    Luty 11, 2018
    Posty:
    435
    Polubienia:
    92
    w csgo jest taka komenda na marynarzyku na serwerach społecznościowych jak !blockssp blokuje ona propozycje do marynarzyka, a więc pomyślałem że mogłoby sie tutaj dodać komendę /blockmsg"nick gracza" np /blockmsg_resovia12_3600s <--- sekundy blokady /msg , zmierzam do tego iz duzo osob lubi trollowac i komus na msg spamic np resovia mi albo ktos pod /policje, wiem ze sa muty tego typu ale tylko policja moze je dawac, dlatego przychodze z propozycja dodania dla cywili komendy co pozwoli zmutowac na /msg danego osobnika na dany czas, tzn gracz ten nie bedzie otrzymywal od drugiego żadnego /msg a ten drugi bedzie mogl pisac dowoli i nie widziec wyslanych wiado albo je widziec i dac sobie po pewnym czasie spokoj, /blockmsg_mejdi_300s - zablokowanie prywatnych wiadomosci od miejediego na 5 min - przykladowo
    piszcie otwarcie, ja jestem za takim pomyslem
     
  2. Zero Skila

    Zero Skila Stary wyjadacz

    Dołączył:
    Lipiec 15, 2017
    Posty:
    990
    Polubienia:
    446
    Jeżeli dzony dał by radę zrobić taki plugin to jak najbardziej na tak
     
  3. fmcio

    fmcio Stary wyjadacz

    Dołączył:
    Sierpień 30, 2015
    Posty:
    1090
    Polubienia:
    804
    po co blokować szept od zbanowanej osoby hehe
     
    Zero Skila, Knykciu197 i mejdi lubią to.
  4. Knykciu197

    Knykciu197 Stary wyjadacz

    Dołączył:
    Wrzesień 27, 2017
    Posty:
    916
    Polubienia:
    889
    Miernik IQ wyjebało
     
    mejdi i fmcio lubią to.
  5. Tadeusz Sznuk

    Tadeusz Sznuk Stary wyjadacz

    Dołączył:
    Sierpień 25, 2017
    Posty:
    556
    Polubienia:
    477
    Lepiej dmuchać na zimne
     
  6. Gogras127

    Gogras127 Stary wyjadacz

    Dołączył:
    Wrzesień 30, 2018
    Posty:
    222
    Polubienia:
    103
    Przecież on se zrobił 300 mk
     
  7. Radosław Kowalll

    Radosław Kowalll Stary wyjadacz

    Dołączył:
    Luty 11, 2018
    Posty:
    435
    Polubienia:
    92
    Podałem jego nick jako przykład, nie rób offtopa bo ten post to jest propozycja by móc zablokować otrzymywane szepty od kogoś ...
     
  8. Radosław Kowalll

    Radosław Kowalll Stary wyjadacz

    Dołączył:
    Luty 11, 2018
    Posty:
    435
    Polubienia:
    92
  9. Czajka

    Czajka Stary wyjadacz

    Dołączył:
    Luty 6, 2018
    Posty:
    619
    Polubienia:
    195
    Debil
     
  10. Radosław Kowalll

    Radosław Kowalll Stary wyjadacz

    Dołączył:
    Luty 11, 2018
    Posty:
    435
    Polubienia:
    92
    on robi offtopa, pisze o zbanowanej osobie, a ja tylko podałem to jako przyklad

    PS. czajka dlaczego pod postem napisałeś swoje imie?
     
  11. eminem

    eminem Stary wyjadacz

    Dołączył:
    Kwiecień 3, 2018
    Posty:
    380
    Polubienia:
    228
    W poście jak juz deklu
     

Poleć forum

  1. Ta strona używa plików cookie, aby pomóc spersonalizować treść, dopasować do Twoich potrzeb i pozostać zalogowanym, jeśli się zarejestrujesz.
    Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie.