Recent content by Barti_PL

  1. Barti_PL

    Podanie Oran Gutan

    Oczywiście że na tak
  2. Barti_PL

    Ub...

    No niby kasa to nie wszystko ale kazdy normalny wzial by 6 stow za darmo
  3. Barti_PL

    [MEDIA]

  4. Barti_PL

    Nie no zwiastun sam w sobie git ale ta muzyka średnio pasuje

    Nie no zwiastun sam w sobie git ale ta muzyka średnio pasuje
  5. Barti_PL

    Ub...

    500zl to 500zl. Jesli ktos bedzie sie proc do Dzonego za to ze dal komus UB na jakims smiesznym serwerku za 500zl to jest zjebany,
  6. Barti_PL

    Ub...

    :O
  7. Barti_PL

    Pls ub

    Beka za gosciu dostaje perma mimo ze nikt nie ma na niego dowodu i od ponad 2 tygodni kazdy ma go w dupie
  8. Barti_PL

    #FreeRysiu

    #FreeRysiu
  9. Barti_PL

    Zmiana komendanta na tachanke

    No i potem musisz sie meczyc z jakims zjebem przez kilka miesiecy bo zamiast dac glosowanie dla graczy to dali dla policji, a tam kazdy jest mniej lub bardziej pierdolniety i z dania im mozliwosci glosowania nie wyjdzie nic dobrego.
  10. Barti_PL

    Zmiana komendanta na tachanke

    Alphastara Wybierali glosowaniem.
  11. Barti_PL

    Zmiana komendanta na tachanke

    Jeśli wcześniej było niby głosowanie i ludzie wybrali noskill to jakim cudem teraz 18:4 za zmiana go
  12. Barti_PL

    Unban

    Wybaczam ci rysiu mordo
  13. Barti_PL

    Odwołanie od bana...

    Jestem za unbanem dla dedka.
  14. Barti_PL

    @Kroganin jeszcze krolik i noskill. Wtedy poziom spierdolenia bylby tak wysoki ze wyjebalo by miarke

    @Kroganin jeszcze krolik i noskill. Wtedy poziom spierdolenia bylby tak wysoki ze wyjebalo by miarke
  15. Barti_PL

    Odwołuje się od bana

    Ja bym na miejscu Noskilla dal ci perma za to ze sie bez sensu wyklucasz.